středa 6. února 2013

Knížky, seriály...

Tak a s knížkama mám hotovo. Sehnala jsem Francouzky netloustnou, Chvíle před koncem, neplánovaně druhý díl Mediátora (takže mi chybí už jenom trojka a čtyřka, takřka nesehnatelné) a místo Sněhuláka Genesis od Karin Slaughter.

Zaregistrovala jsem se na www.databazeknih.cz a tam se dají v bazaru koupit za opravdu příjemné ceny.

Seriály mých dnů:
Firefly - tak ten si šetřím, jelikož jsem u osmého dílu, který mě naprosto dostal a dílů je jenom čtrnáct,sakra.
Pomsta - začal běžet na Prima Love a doporučuje www.gorilla.cz a http://www.serialzone.cz/
Castle na zabití (Prima) - čekám, kdy kolem sebe s Beckettovou přestanou tancovat a bude to už za dva díly. Jupí.
Doktůrci (Prima Cool) - po dlouhé době opět vtipný sitcom. Miluju doktora Coxe a Turka. Turk je naprosto bezkonkurenčně nejlepší postava. Miluju ho.
Once upon a time (ulozto)- na ten se dívám hodně nepravidelně, protože čekám až budu mít víc dílů pohromadě. V první sérii jsem nenáviděla Reginu a teď ve druhé jí docela fandím. Sněhurka a Krasoň jsou nejlepší. Rampelnik a Bella už mě nějak neberou a nejvíc jsou mi ukradení Emma a Henry, což jsou jedny z hlavních postav, ale přijdou mi celkem otravní.
Rizzoli and Isles (Prima)- v Americe se jim říká Gayzolli, protože holky po sobě prostě jedou a je to vtipný

A po dlouhé době jsem opět zhlédla Romea a Julii. Leonardo je prostě neskutečný. Miluju scénu prvního setkání za zpěvu Des´ree, líbání ve výtahu a scénu v bazénu. A Bazz natočil umírací scénu tak, že člověka naprosto rozseká.
Při natáčení se Leonardovi podařilo Claire rozbrečet, za což mu prý pak vynadala, protože přece měla být mrtvá. :)

 
Já kdy miloval? To popírám. Já krásu neznal do dnešního dne.
 
Nepřísahej vůbec, či chceš-li, při svém vlastním skvostném já mi přísahej, té modle mého srdce, a já ti uvěřím.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat