středa 12. září 2012

Můj večer

Muž jezdí hrát jednou týdně hokej s kamarády, takže mám volný večer.
Včera jsem si zacvičila skoro hodinku s Jill Banish Fat Boost Metabolism a poté si vyrobila už třetí týden za sebou kávovou masku. Recept jsem objevila na stránkách u stárnoucí blogeríny.
Do misky nasypete mletou kávu, můžete i cukr kvůli peelingu a smícháte se zakysanou smetanou, stačí tak jedna lžička. Nanesete na obličej, necháte zaschnout a poté za pomoci teplé vody smýváte krouživými pohyby. To co mi zbyde, vždycky mi zbyde, si naplácám na tělo a pořádně se promasíruju. Nevýhoda je, že kafe poměrně dost barví a zrníčka jsou všude možně, takže mám pak práci se sprchováním vany. Na závěr se pořádně namažu kokosovým olejem Purity Vision z DM a cítím se jako znovuzrozená. A pak na řadě knížka, než se Muž vrátí domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat