pátek 28. listopadu 2014

Pořád žiju

Pokaždé mě pobaví, že nejnavštěvovanější články na mém blogu jsou ty s názvem Jsem pro ana a Mezera mezi stehny. Holky, co brouzdají po netu, asi hledaly trošku jiný typ článku. :)
 
Vánoce se sice blíží, ale bez sněhu nemám tu správnou vánoční náladu. Zima bez sněhu je prostě divná a depresivní.
 
Po delší době jsem si přečetla pár článků a musela jsem jít do drogerie.
Růžový chroust může za Růžovou vodu od Purity Vision a Zápisky pro lišku za SOS tyčinku na rty s granátovým jablkem (byla za 29,90 Kč místo za 50,-Kč, takže nakonec výhodná koupě). Na cestě mám ještě vůni Deseo od JLo.
Tenhle víkend budu vyrábět zázvorový likér podle Teri z teriskopu, péct kachnu a jestli se mi bude chtít, tak i croissanty. 
 
Mám sice čtečku, ale nevím proč, občas mi to přijde jako podvod vůči pravým knihám. Listovat v knížce, obdivovat krásnou obálku, mít na stole rozečtenou knížku, to mi čtečka nedá. Takže jsem si doplnila sbírku Jane Austenové o Mansfieldské sídlo, je to tedy pořádná bichle.
 
Když už mluvím o Jane, tak nejmíň z knížek mi pod nos jde Emma, ale hodně jsem si oblíbila její seriálové zpracování BBC z roku 2009, kde ji hraje Romola Garai a pan Knightley je Johny Lee Miller. Podle Austenové upřednostňuji rozhodně seriály, protože do filmu se toho spousta nevejde a pak přijde na řadu osekávání. Jediný film, který byl lepší než seriálová verze je podle mě Rozum a cit. Ten je svým provedením a obsazením kultovní možná až legendární. Seriál byl jako jeho prodloužená kopie s hodně podobnými herci, ale některé výstupy mi přišly skoro jako kabaretní čísla a Willoughby byl slizák od pohledu, na rozdíl od filmového, který byl pohledný a sympatický.
 
Občas mám hodně líné dny, kdy si radši uvařím čaj a čtu a čtu a nechce se mi nic dělat. A rozhodně si z toho nedělám výčitky, protože mám dny, kdy prostě musím cvičit, moje tělo volá, že se potřebuje unavit a zpotit. A kvůli tomu z časových důvodů cvičím většinou 12-minutové workouty, převážně od Zuzky Light, občas s malými úpravami.
 
10-minutový AMRAP (ZCUT Cardio)
10 lateral burpees - Uděláte burpee, vedle sebe máte vyšší překážku, kterou přeskočíte bokem na druhou stranu atd., na ty potřebujete prostor, což já nemám, takže dělám obyčejné.
10 mule kicks - Pozice downdog z jógy, nohy ruce na zemi, zadek tlačíte k nebi a odsud musíte vyšvihnout oběma nohama za sebe. Tenhle cvik prostě neudělám, takže dělám pendulum. Stejná pozice, ale vykopáváte nohy do stran jako metronom. V mém podání také žádná sláva.
20 crab toe touches - asi všichni znají, sedneme si na zem, zvedneme se na ruce a nohy, a rukou se dotkneme protilehlé nohy.
10 ab splitters - trojcvik na břišáky. Z lehu se přitáhneme k nataženým nohám, zalehneme, tentokrát se přitáhneme k roztaženým nohám, rozštěp jak kdo dá, a nakonec se přitáhneme k pokrčeným nohám. Moje krize nastává po čtyřech opakováních.

Stihnu dvě kola a 10 burpees.

Pak je tu burpee workout, ve kterém jich uděláte rovnou padesát, naštěstí ne za sebou, mezi dalšími cviky jich dáte vždycky deset. Tohle cvičení mi zabere tak 15 minut.
 
ZCUT Burpee Round
10 Burpees
10 Jump Tucks - vyskočíte do vzduchu a snažíte se přitáhnout kolena co nejvýš k hrudníku nebo tak nějak, abyste se do nich pleskli rukama
10 Burpees
20 Jump Lunges - každý zná
10 Burpees
30 Kick Ups - pozice jako při crab toe touches, střídavě vykopáváme nohy vzhůru, přičemž dva výkopy jsou jedno provedení, takže celkem vykopneme 60x na obě nohy.
10 Burpees
40 Jack Kicks - jumping jack s lehce pokrčenými koleny a rukama před hrudníkem, po každém jednom vykopneme nohu do strany, které střídáme.
10 Burpees
Kdo bude mít dost síly, může si dát jako bonus nakonec dalších deset burpees jako Zuzka Light, kterou jsem opravdu nenáviděla, ale neukecala mě.
Občas se dostanu i na sebeobranu. Mám štěstí, že jsem se tam sešli docela dobrá parta, až na drobné výjimky, se kterými je spolupráce trochu horší. Dost se tam pobavím, instruktor z nás ženských asi občas šílí, ale je skvělý a snaží se nám všechno vysvětlit a ukázat. Včera jsme se učili, jak ohýbat útočníkovi prsty, a fakt to není tak snadné jako ve filmech. :D
 

2 komentáře:

  1. No, nemáš moc extra blog. Změň si aspoň design, tenhle je hrozný.

    OdpovědětVymazat