čtvrtek 2. srpna 2012

Čtení

Včera jsem se šla podívat do antikvariátu a když jsem to řekla před kolegyněmi z práce, dostaly záchvat smíchu. Do antikvariátu totiž podle názvu chodí jen staré báby.

Jsem prostě divná, když čtu. Je jedno, že čtu růžovou knihovnu, detektivky, horory, dobře, mám i Jane Austenovou.

Když jsme byli jednou na prohlídce zámku, poznala jsem na obraze krála Šalamouna. Průvodce vzápětí sdělil, že obraz má název Šalamounův soud. Všichni se na mě překvapeně podívali, jak jsem to mohla vědět. Rozčísla to kamarádka, která řekla: "Ona čte."

Snažím se dětem číst, kupuju jim knížky, samozřejmě, že s obrázkama a doufám, že budou aspoň trochu číst. Aby si nechodily do knihovny půjčovat povinnou četbu se zoufalstvím v očím a prosbou, aby byla knížka co nejtenčí.

5 komentářů:

  1. Já taky čtu! A myslím si, že je to super na odreagování, na rozšíření slovníku i mysli, na uklidnění, na... Je toho prostě hodně a já jsem pyšná na to že čtu:)! Kdyžtak u mě na blogu jsou různé tipy na četbu:).
    http://some-thing-and-no-thing.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kolegyně v práci se divila, kdy stíhám číst, když mám dvě malé děti. Při snídani a tak.

      Spíš já se divím, že ona nečte, když má čtrnáctilého syna a bydlí bez přítele, ale spíš bude na to kecání. Druhá kolegyně by zase četla, ale místo toho každý den uklízí jako blázen nebo vaří nebo žehlí synovi a manželovi hromadu triček. Triček!!! Žehlí dokonce i mikiny. Úplně zbytečná práce, co z toho života má, to fakt nechápu.

      Vymazat
    2. Moje máma například nežehlí vůbec nic. Někdy teda moje košile:). Ale taky mi přijde zbytečný tohle dělat, stejně se to zmuchlá a pak znova...a znova...děsný.

      Vymazat
  2. Chacha...tak že "ona čte" je něco jako: "ona má pásový opar"...:-)
    Snažim se číst, v mládí jsem čítávala hodně, ale teď to flákám s výmluvou, že nemám čas. Ale ono je to asi ještě prostší.....dřív nebyl internet a v televizi tak dva, tři kanály. Co se dalo dělat jiného, než po večerech číst:-)
    Článek mě moc pobavil, díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbil.

      Vadí mi, že bych si měla připadat divně, že čtu. To má být přece normální (výkřik do tmy) :)

      Vymazat