pátek 9. listopadu 2012

Tvajlajt

Včera jsem byla s Beruškou na zumbičce. Před námi končí mažoretky, tak se převlékaly s námi v šatně. Probíhal tam vzrušený hovor ohledně posledního dílu Twilight.
"To prostě musím vidět."
"Holky, musíte uznat, že ten kluk je sexy."
A poslední to rozčísla¨
"Mě se líbí Edwardův obličej a Jacobovo tělo." Spojila si to nejlepší z obou do jednoho dokonalého modýlku.

Musím říct, že když jsem četla Stmívání, nechápala jsem, co na tom ostatní vidí a proč bych měla platit takový majlant za knížku, u které si připadám, že čtu průměrnou fanfiction od nějaké šestnáctileté holky. Když jsem se dozvěděla, že to zplodila dospělá ženská přes třicet a s dětma, tak jsem se za ni styděla.

Zato teď jí krutě závidím. To, že na takové krávovině vydělala neskutečný majlant.

Ale už se těším, až budu číst sžíravé recenze na poslední film, neskutečně se u toho bavím. Jsem zvědavá jestli závěrečná "bojová" scéna bude stejná jako v knížce. Všichni protivníci se sejdou, pak si popovídají a přátelsky se rozejdou. Už v knížce to bylo směšné. Natož pak ve filmu.
Neskutečně mě irituje, jak zprasila upíry. Třpytí se na slunci jak diamant? Všichni jsou neskutečně krásní a mají nadpřirozenou schopnost? Chci vidět jak se stane překrásný upír z poďobaného tlusťocha.
A to, jak se Jacob otiskl do Renesmé (to jméno je tak děsný). Fuj, on se zabouchnul do mimina!!! To nikomu nepřipadá divné?
A vážně, vážně bych nechtěla s nikým žít navěky. S každým člověkem si občas lezete na nervy a to spolu nemusíte být sto let.

Ale každý si přijde na své. Děvčátka budou vzdychat nad Edwardem, kritici budou mít zase, co strhávat a já škodolibá osoba budu mít, co číst.

Žádné komentáře:

Okomentovat