čtvrtek 8. listopadu 2012

Týdenní shrnutí


Po – Body Revolution Workout 12 (JM) Tenhle workout dal docela zabrat mým břišákům.

Út – Cardio Kickbox (JM) Po něm jsem břišáky pořád ještě cítila.

St – Ultimate Cardio, první půlhodina (Bob Harper) Ráno jsem vstala, dobrý, dala jsem to v pohodě. Ale během dne cítím, že stehna opravdu dostala zabrat.

Dneska – volno!! Jupí
Oběd – Halušky s brynzou a slaninou
Aktuální váha – nemám tušení

 
Pořád se nemůžu dokopat k tomu, abych se zase změřila, vždycky zapomenu. Jsem zvědavá, kolik to bude přes stehna.

Před Vánocema budu mít honičku, jelikož tchyně je po operaci, taktže  jí budu muset napéct cukroví a taky pro nás místo ní nakoupit dárky.  Nehledě k tomu, že můj nákup dárků je v počáteční fázi.

Na aukru jsem zakoupila Lego pro Drobka, minulý čtvrtek zaplatila a zatím mi balíček nedorazil, tak pořád doufám, že do konce týdne přijde. Nechce se mi řešit problémy s vrácením peněz.

Další vůně, po kterých toužím je Addict a Hypnotic Poison, obě od Diora. Oba parfémy mají na oblečení výdrž téměř tři dny po jednom stříknutí. Addict je prostě luxusní čokoládová vůně a Hypnotic Poison neumím popsat, je záhadný, připomíná atmosféru vaření lektvarů. Takhle napsané to zní hodně blbě. Ale vysvětlit to neumím.

Podařilo se mi zbavit Dermacol báze pod make-up. Prodala jsem ho za stovku kolegyni.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat