středa 31. října 2012

Tak na mě padla depka


Něco na mě leze, takže celý den popíjím čajíčky. Koupila jsem si šípkový Pickwick s různými příchutěmi, střídám ho se zeleným a černým čajem.
Takže cvičení zase nebude. V posledních dvou týdnech jsem cvičila asi třikrát Extreme Shed, první level - dobrý, dala jsem, druhý - vysílení, pak jsem taky vyzkoušela všechny levely Ripped in 30 a jednou Cardio kickbox. Taky jsem se po skoro roce zvážila a hurá, výsledky jsou i na váze, skoro pět kilo dole. Díky Jill, miluju tě.

Poslední dobou si připadám jako socka. Nekupuju skoro nic, co není ve slevě. Fakt nevím, jak jinak bych mohla zvládnout poplatit školu, jídlo, oblečení a teď Vánoce. V  listopadu mi končí lítačka, takže skvěle načasováno, jelikož půlroční stojí 2.600,-Kč.

Mám nakoupeno minimum vánočních dárků. Muž to neví, jinak by ho asi trefilo. Každý rok si říkám, jak začnu nakupovat na Vánoce dřív a každý rok sháním dárky pár dnů před Štědrým dnem.

Těžce lituju, že jsem si koupila Senzabox místo Ladyboxu. Musím přiznat, že jsem ho objednávala hlavně kvůli značce Crabtree and Evelyn, doufala jsem, že tam bude nějaký vzoreček krému na ruce. Ó, já bláhová. Docela jsem se těšila na značku Loccitane, ale jejich vzorečky slaměnkového krému jsou fakt trapné, protože krému je v té piditubičce maximálně třetina. Nechápu ťuťunkování blogerín kvůli minibalení, na ty fakt nejsem. Voňavka Pivoňka se blbě nanáší, jelikož rozstřikovač není a výdrž nic moc. Těšila jsem se na peříčko, to bylo posledně jako ozdoba na krabici, ale místo něj bylo jakési podivné oranžové kolečko s mašlí. Nechápavý obličej. Dermacol bázi pod makeup vůbec nekomentuju, jelikož nepoužívám makeup. To nejlepší nakonec: Senzabox přišel v krabici, která nebyla nijak zalepená ani zabalená. Prostě kdokoliv na poště si mohl krabici otevřít, nakouknout do ní, vybrat si ze Senzaboxu, co by se  mu líbilo, zase to zavřít a nikdo by na nic nepřišel. Takže největší radost měla Beruška, které jsem věnovala prázdnou Senzabox krabici a ona si do ní uložila své poklady: náramek, figurky Hello Kitty, korálky, dinosaura a další. Se Senzaboxem tímto končím.

V Ladyboxu mají mnohem větší vzorečky a více plných balení. Taky tam byla kosmetická taštička. Doufám, že do konce roku si jeden Ladybox objednám.

Každý den si říkám, jaké mám štěstí, že mám tak báječné a chytré děti a pak mě zase něčím rozčílí. Ale to už k životu patří. Protože navzdory tomu, že mě vytáčejí, tak jsou to nejkrásnější a nejchytřejší děti na světě.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat