středa 10. října 2012

...

Tak pořád čekám až mi přijde nějaká zpráva od Senzaboxu.

Včera jsem odcvičila první level Ripped in 30 days a dneska mě vůbec nic nebolí. Vzpomínám na loňský rok, kdy jsem se rozhodla cvičit a jako první zvolila zrovna tohle. Skoro pět dní mě šíleně bolely stehna a každé sedání bylo pro mě utrpení. Ripped jsem vzdala a začala cvičit Six pack. Byl to záhul, ale žádné výsledky na břicho se nedostavily, ale shodila jsem hodně přes zadek. Pak jsem objevila Body Revolution a bříško se postupně zmenšovalo. Doufám, že dneska si stihnu zacvičit, jelikož Drobek má trénink, a to se vrátíme domů tak v sedm večer, než děcka  uspím, je tak třičtvrtě na osm a Muž bude chtít, abych se mu taky věnovala.

Once upon a time druhý díl není na ulozto s vloženými titulky, takže si ještě počkám.

Jinak včera jsem stihla zkouknout dva díly Firefly. Jsem  nadšená. Já prostě miluju seriály, kde je vidět, že to herce baví, je tam nadsázka, legrace a výborná parta. Třetí díl byl opravdu děsivý. Už na začátku bylo řečeno, že vesmírem létají Plenitelé, kteří "obsadí loď, zabijou nás, sežerou naše maso a z naší kůže si udělají oblečení a když budeme mít štěstí, tak v tomhle pořadí", ale tady se setkáme s lodí, kterou Plenitelé přepadli a nechali naživu jediného pasažéra, kterého přinutili dívat se, jak všechny ostatní mučí a zabíjejí.

Po článku růžovém chroustovi jsem musela jít a koupit si olej na nehty od Alverde a teď ho používám každý den v práci, jelikož záděry se mi začaly dělat poslední dobou často. Opravdu nádherně voní po meruňkách.

Drobek mi řekl: Mami, čím budu větší tím budu mít větší rozum. Nebudu jako "bratránek", kterému babička pořád říká, že čím je větší, tím ho mám míň. :D

Večer chce číst z knížky o dinosaurech, kterou jsem mu koupila k narozeninám kvůli obrázkům. Taky čteme Dětem od Miloše Nesvadby a Čarodějku Winnie, tu chce pořád dokola Beruška.

Žádné komentáře:

Okomentovat