pátek 15. března 2013

Zprávy z minulého týdne


Konečně mám v telefonu větší 16G kartu, takže jsem si natahala všechny možné alba, a nemusím přemýšlet, které si nechám a které vymažu. Na foru do-ucha jsem si stáhla namluveného Červeného trpaslíka, knížka popisuje ještě události před prvním dílem seriálu, jak se Lister dostal na Nimas, jeho první setkání s Rimmerem a jak se dostal na Červeného trpaslíka. Ještě mám prostor něco přes dvě giga. Jindy mi blikala kritická situace, nedostatek místa: 400 MB.

Tehle týden jsem si konečně pořádně zacvičila, předvčerejší Killer Abs 2 mi dává zabrat ještě teď.

V čajovém obchůdku jsem si koupila Majestic Tea Chai. Je to vtipný, když je to čaj čaj :D. Je to černý čaj se spoustou koření a hlavně kardamomem. Piju ho s mlékem a trochou cukru. Když jsme kdysi chodili do čajovny, nabízeli buď sahlep nebo samolep a to bylo něco jako řídká krupička s touhle směsí koření ve skleničce k pití.

Jo a taky jsem tam objevila značku Heathcote and Ivory, naprosto přírodní. K narozeninám si asi od nich koupím nějaký krém na ruce. Na svých stránkách mají výprodej, prý kvůli změně obalů, ale kupovala bych toho zbytečně moc. Škoda, že nevyrábějí šampony, ráda bych nějaký přírodní vyzkoušela.

Berušce jsem k narozeninám koupila rozkládací šmoulí domeček se šmoulinkou a kartáč na vlasy od Balmain s přírodními štětinami, protože její jemné vlasy je za trest rozčesávat, když je mívá často zacuchané. Tenhle fakt funguje bez tahání, díky za tip lili. Beruška si akorát stěžovala, že jí tím kartáčem škrábu na krku.

Dneškem končí můj týden zastupování vedoucí, která měla dovču, na což se neskonale těším.

Na cestě za mnou je parfém Cašmir od Chopardu, na který se těším, do tohohle počasí bude výborný. No jo sakra, jak může být taková zima uprostřed  března?!





Právě poslouchám
4NonBlondes - What´s Up

 

 

 

 

12 komentářů:

  1. Ano,mám ráda knížky o druhé světové válce a ne,nemyslím si,že se ty dívky cítily vychrtlé krásné,ale to je právě jeden z důvodů,proč tohle dělám.Ony trpěly hlady a já se tady mám přežrávat? Ne,děkuji.Je to asi zvláštní,ale já takhle vyjadřuju úctu ke všem,co zahynuli..

    Můj největší problém je teď váha,takže když zhubnu,ten problém zmizí.Ani nevíš,jak ráda bych se sebou byla spokojená a měla se ráda,ale prostě to nejde..Mám to tak v hlavě a asi by mi pomohla jenom odborná pomoc,kterou nechci..

    Ještě k mému jídelníčku-nemyslím si,že trpím hlady.Nepřežírám se a je mi popravdě lépe s prázdným žaludkem než s plným.A snažím se jíst zdravě.Ale rodičům je tento pojem úplně cizí a nepodporují mě,proto je lepší nejíst nic.. Jinak,děkuji za odkazy,podívám se a popřemýšlím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ses ozvala.

      Nejsem odborník, ale to že málo jíš a cvičením spálíš několikrát víc kalorií než přijmeš, podle mě znamená, že hladovíš.

      Obávám se, že pokud se sebou nejsi spokojená teď a při 49 kg si myslíš, že jsi tlustá, tak i v případě, že budeš vážit 35 kg, si budeš stále připadat, protože už teď se vidíš nerealisticky. Určitě znáš ten obrázek anorektičky co se na sebe dívá do zrcadla a vidí tlusťošku.

      Další problém vidím v tom, že pomalu všechny holky co chtějí zhubnout, si myslí, že buď přestanou jíst, protože jinak se budou přežírat?! A co zlatá střední cesta? Dát svému tělu živiny, co potřebuje, aby fungovalo, jíst pětkrát denně, dávat si zdravé svačinky? To přece není přežírání. Tyhle extrémy fakt nechápu.

      Ne, není lepší nejíst nic.

      Prosímtě hlavně nepij Coca colu zero a podobná svinstva se sladidly po litrech, jak to praktikují ana holky. Sladidla tě jenom nabudí ale tělo pozná, že tohle není pravý cukr a pak je ta touha po cukru ještě větší a navíc si tím odvápňuješ kosti. Tělo si dělá zásoby vápníku jenom do třiceti let a tvým chudým jídelníčkem mu ho moc nedodáš. Křehké kosti, to je další následek anorexie. Nejvíc vápníku je v máku, tak se zkus ládovat aspoň tím.

      Mě taky trvalo dlouhou dobu, než jsem se začala mít opravdu ráda a přijala jsem se jaká jsem. Pokud se nebudeš mít ráda, kdo jiný za tebe to udělá? Pokud budeš mít nulové sebevědomí, jaké typy kluků budeš přitahovat? Zaručeně ty sobecké a panovačné.

      Na závěr Jillian Michaels:
      Dostává spoustu otázek typu:"Když snížím svůj kalorický příjem, je pravda, že se mi zpomalí metabolismus?" Jill říká:"Pojďme si tohle vysvětlit. Za prvé, když snížíte svůj kalorický přísun tělu, řekněme na 500 kalorií denně, tak jak to radí HCG dieta, nebo i kdyby to mělo být 800 kalorií za den, zkrátka, když je váš kalorický přísun extrémně nízký, když prostě podstupujete hladovku, jediné co svému tělu děláte je to, že mu tímto přístupem sdělujete, že hladovíte, protože - aha - VY HLADOVÍTE!!! A vaše tělo je tak živeno ze svalů a tím se zpomaluje metabolismus (moje poznámka: logické, čím více svalové hmoty, tím se metabolismus zrychluje a naopak). Ukažme si, jak to dělat zdravým způsobem. Nastavíme si kalorický přísun, řekněme 1400-1600 pro muže, 1200 pro ženy. Když nastavíme tento kalorický přísun a máme co shazovat, tuk v těle je vlastně "uskladněná" energie, takže vaše tělo si bere z tukových zásob onu potřebnou energii, 1200 kalorií vás nedostane do režimu hladovění, snižte tento příjem a TO vás do režimu hladovění DOSTÁVÁ. A navíc, když při svém programu hubnutí cvičíte, tak právě ono cvičení říká našemu tělu 'ber si živiny z toho, co ti dávám', jelikož cvičení, to můžeme přirovnat řekněme k architektům, architekt opraví dům, zrekonstruuje, něco musí rozbít, aby to zase opravil a to samé dělá samotné cvičení, ono vlastně poškozuje vaše svalstvo, ale tím, že tělu posíláte živiny, to svalstvo opravuje a znovu buduje. Takže vaše svalstvo je najednou silnější, štíhlejší, v daleko lepším stavu. Takže, když si hlídáte pouze kalorie, ztrácíte jak svalovou hmotu, tak tuk. Hlavní myšlenkou tak zůstává, že i když při cvičení o trochu svalové hmoty přijdete, postupně si ji budete udržovat a na úkor svalů spalovat více tuků! Navíc, s větším podílem svalové hmoty váš metabolismus pracuje rychleji, a na svalovou hmotu můžeme jít jedině cvičením!!! Takže nespalujete pouze při cvičení, ale i dalších 24 hodin po tréninku. Tak tedy, dost o mýtech, že redukce kalorií ničí váš metabolismus. To se děje v případě, že hladovíte, klesnete pod hranici 1200 kalorií a necvičíte."
      Zdroj: mojetelo.blogspot.com

      Vymazat
    2. Děkuji za rady..ale já sice mám 49 kg,ale žádná tyčka opravdu nejsem.Mám přes břicho 80 cm,přes stehna 53..to není málo.Potřebuji to zhubnout.

      Vymazat
  2. Já se přes stehna neměřím, takže netuším, ale určitě bych tě trumfla.

    S tím břichem to je těžké, s tím asi žádná holka není moc spokojená. Ale dokud ho máš menší než prsa, tak je to pohodě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta snídaně stačila.Nehledě na to,že jsem ještě během dne jedla,kdybych měla náběh na anorexii,nejím nic.Znovu ti opakuju,že moje váha na výšku je velká.Sice se to asi nezdá,ale je to prostě tak.Věř mi,já poznám,kdy budu mít dobrou postavu.Ořechy jím.Ten kluk není ze třídy,vůbec ho neznám,jen se mi prostě líbí. A ano,nic by si nezačal s holkou,co vypadá jako z koncentráku a co má po těle jizvy,ale já jako z koncentráku nevypadám a i kdyby,s mým obličejem nikdo nic neudělá,že. Se mnou by nikdy nikdo chodit nechtěl,protože vypadám jako..no,jako já.

      Vymazat
    2. Z toho, jak vykřikuješ, jaké seš prase, kolik si toho snědla, postupně snižuješ dávky jídla, z toho usuzuju náběh na anorexii, protože přesně takhle se ana holky chovají. A znovu ti opakuji, že na tvoji výšku je tvoje váha malá. Můžeme se takhle hádat do nekonečna.

      Taky jsem si myslela, že se mnou nikdy nebude nikdo chodit a nikomu se nebudu líbit a hele, jsem vdaná, mám dvě děti.

      Musíš pochopit, že každý má jiný vkus a nikdy se nebudeš líbit úplně všem. Ale jednou někoho určitě potkáš.

      Vymazat
    3. A já ti znovu opakuji,že na břichu mám špek.Možná o jídle přemýšlím jako anorektička,ale svoji postavu vidím reálně,to mi věř.Ono,když si celých osm let kluci vybírají tvé kamarádky,a o tebe ani jeden nikdy ani pohledem nezavadil,sebevědomí to docela srazí..Navíc mám takový hodně zvláštní vkus,co se opačného pohlaví týče,takže se šance na to,že mě dotyčná osoba někdy bude chtít, dost zmenšuje.

      Co se týče videa,co jsi mi poslala,tak na mě opravdu..zapůsobilo. Prostě takový bum do mojí hlavy..Musím říct, že mi to vyhnalo nápad na ABC dietu o 100 kcal denně a na hladovky.Ano,asi budu mít radši pár kilo navíc,než takovéhle problémy.A. já hladovky nedržím,já jím,Možná málo, ale jím.Já jen..mám strašný strach,že když teď zase naberu kila,co jsem shodila (ještě před blogem jsem shodila asi 3 kg),tak že prostě budu zase tlustá..já nevím,jak to vysvětlit.Dejme tomu,že mám takovou představu,že ten kluk,o kterým sis myslela,že chodí se mou do třídy,tak že bych se mu líbila,kdybych byla hubená.A když přiberu,líbit se mu nebudu.Já vím,já vím, jak moc směšně to zní,ale je to můj blok? k normálnímu životu.

      A další věc,co mě nutí hubnout je tělocvik.Ani nevíš, jak trapné je,když všechny holky skočí přes tyč a ty jediná ne.Nevíš, jak je trapné,když běháš kolečka na rozběhání a jsi potom červená jak rak.A ještě tě přitom vidí kluci ze třídy a dělají si z tebe legraci.Ale kdybych zhubla,tak by si neřekli něco jako 'to je z toho,že je tlustá a líná' ale něco jako 'je hubená,dnes jí to jenom nejde'..

      Vymazat
    4. Já se na to video dívala několikrát a pořád mě fascinuje anorektické myšlení. Sice mi upadaly nehty, ale klidně je obětuju pro dokonalost. Šílené.

      Já neříkám, že nemáš cvičit, v tom ti fandím. Ale tím, že si budeš odpírat jídlo si nepomůžeš. Vysportovaná pevná postava se mi taky líbí, tak jdi do toho, a radši si zajdi na nějaký blog zaměřený na zdravý životní styl s recepty.

      Jo, kluci jsou pitomci. Ale měla jsem šanci na střední slyšet jak kluci hodnotili při těláku spolužačky. Jedna byla fakt hubená. A víš co řekli? Že dobrý, ale chybí jí prsa. To je jediný o co klukům v pubertě jde. Někteří z toho vyrostou a jiný ne. Musíš se smířit s tím, že nikdy se nebudeš líbit úplně všem. Každý má jiný vkus. A když jsou kluci v bandě, tak se před sebou budou akorát předvádět, kdo je větší drsňák (a debil).

      Jediný co by na ně možná platilo, je dělat si legraci sama ze sebe, ukázat jim, že ty jejich kecy nebereš vážně. Měj se hezky.

      Vymazat
  3. Děkuju za..pomoc.Myslím,že bez tvých odstrašujících komentářů bych do anorexie asi spadla.Teď vím,že nejíst není řešení a spíš to potom bude ještě horší.Takže se pokusím jíst tak nějak 5x denně.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že sis to rozmyslela. Děsí mě, kolik holek vykřikuje, jak je to skvělý styl života.

      Vymazat
    2. Já si nemyslím,že je to skvělý životní styl!! Co já bych dala za to,kdybych mohla jíst,co bych chtěla a nepřibrat..jenže to by bylo moc velký štěstí.

      Vymazat
    3. Sakra holka, už ale...

      Taky nemusíš jíst všechno. Chci říct, že bys měla spíš přemýšlet, co za živiny v jídle jsou a jestli to není jenom plné náhražek a éček, studovat složení a jíst poctivé potraviny. Já teda ostatním, to že se cpou v KFC a McDonaldu vůbec nezávidím, protože je to hnus a ne jídlo. A není pravda, že to na nich není vidět, všechno se časem projeví.

      Vymazat