středa 9. října 2013

Liebster blog award

 
Derpette mě nominovala v Liebster blog award.
 
Co je za úkol?

1. Řekněte 10 věcí o sobě.
2. Odpovězte na 10 otázek bloggera, co vás nominoval.
3. Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat.
4. Nominujte 5 blogerů, kteří mají míň než 200 čtenářů.
5. Informujte blogery, že jste je nominovali.



10 věcí o mně
1. Od doby, co jsem byla těhotná, nesnáším tvrdý alkohol, který jsem předtím do sebe házela úplně bez problémů.
2. Ráda navštěvuju papírnictví, i když zrovna nic nepotřebuju.
3. Neumím se hádat, argumenty mi většinou naskakují až pozdě.
4. Od dětství peču bábovky, sušenky a buchty. Pečení mi jde líp než vaření.
5. Jsem levá na manuální práce.
6. U Titanicu jsem vždycky brečela, když se Rose "vrátila" zpátky na loď.
7. Většinou si nedokážu dávat pozor na pusu a plácnu blbost nebo něco nevhodného, ale s věkem se to zlepšuje. :)
8. Povahou jsem samotářka.
9. V dětství jsem hodně sledovala hongkongské filmy a chtěla umět kung fu. A to platí i dnes.
10. Jako malá a v pubertě jsem si myslela, že až mi bude třicet, budu strašně chytrá, dospělá a vždycky vědět, co dělat. Big mistake.

Otázky od Derpette
1. Máš neomezený rozpočet, ale můžeš si za něj pořídit jen jednu knihu jakkoliv vzácnou nebo drahou. Co to bude?
Přesně tahle.


2. Nejroztomilejší zvíře na světě je?
Jakékoliv chlupaté mláďátko.

3. Co budeš dělat, když na 24 hodin vypadne elektrika?
Půjdu do přírody, budu číst, večer zapálím svíčky a budu se jen tak dívat do plamene.

4. Na světe je úplně poslední rohlík (nebo krajíc chleba), čím si ho namažeš?
Máslem.

5. Film, který tě dokáže nejvíce rozesmát.
Filmy s Jackie Chanem.

6. Kniha, kterou jsi měl v dětství nejradši a proč?
Děti z Bullerbynu.
Byla vtipná a děti se v ní nenudily, pořád zažívaly nějaké dobrodružství a měly v sobě dobré kamarády.

7. Tvůj největší koníček je?
Sbírání kuchařek a receptů, které nikdy neuvařím.

8. Je něco, co bys na sobě rád změnil a proč?
Schopnost udělat vždycky špatné rozhodnutí a podělat to.

9. Kterou píseň bys chtěl slyšet jako poslední v životě?
Angel od Sarah McLachlan

10. Spolupráci s jakým nakladatelstvím/značkou kosmetiky nebo oblečení/čehokoliv by sis nejvíc přál?
Zrovna teď bych si přála spolupráci s http://www.harneytea.cz/, ochutnala bych všechny jejich čaje. :D

Tag nepošlu dál, jelikož u mála blogů je uveden počet čtenářů. Pardon.

4 komentáře:

  1. Ty kuchařky mi připomínají mamku, má jich doma asi milion, ale recepty si stejně buď vymýšlí nebo hledá na internetu... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, recepty z internetu hledám taky. A to nemluvím o mých starých sešitech, kam jsem si vystřihovala a opisovala recepty z různých časopisů. :D

      Vymazat
  2. Hm, hned v pěti z deseti "faktů o sobě" jsem se našla.:D Zejména s tím papírnictvím, ráda se tam chodím kochat... A neznám snad nikoho, komu by naskakovaly v hádce argumenty hned - kromě mojí maminky, což mě často přivádí k šílenství.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že v tom nejsem sama. :)
      Můj muž má výhodu. Jeho rodiče se hádají hodně často, zato moje rodiče jsem v životě neviděla se pohádat, ale občas u nás bylo dusno. V rodině mého muže je naprosto normální, že se všichni pohádají a za chvíli jsou v pohodě.

      Vymazat