úterý 12. června 2012

Buffy navždy

Včera jsem šla spát až o půlnoci. Dívala jsem se na Buffy, na scény se Spikem. Muž nedokáže pochopit, proč se dívám na seriál víc než jednou.
Protože mě vždycky dostane. Mám ráda všechny postavy, samozřejmě až na Rileyho, Buffy s ním šlápla hodně vedle.
Snažím se naposlouchávat angličtinu, i když v Buffy to je trochu těžké, protože každý má svůj zvláštní způsoby mluvy.
Miluju Spikův hlas. Angela mám taky ráda, ale jeho hlas zní proti Spikovi hodně nemužně, spíš přihřátě.
Jsem Spuffy fanynka, ráda čtu i povídky, ale vždycky mě mrzí, že autorky dělají z Alexe idiota, protože neschvaluje vztah Spike-Buffy. Kdyby to byl můj život, tak bych asi byla Alex. Navždy kámoš bez zvláštních schopností. Miluje svoje kamarády a na vztah upír - člověk se dívá realisticky. Ale bez něj by prostě nešlo.
Démonka Anya, která je na peníze, zkouší být po tisíci letech opět člověkem a vždycky plácne, co si myslí.
Giles sice vypadá jako trhlý knihovník, ale umí být pěkně drsný. Má taky úžasný hlas a dost dobře zpívá. Můj nejoblíbenější díl s Gilesem je Band Candy, kde se po čokoládových tyčinkách začnou všichni dospělí chovat jako puberťáci a Giles se dá dohromady s Buffyinou mámou.
Pošťuchování Spika s Buffy v Something blue a jejich přípravy na svatbu. Jejich výrazy, když zmizí kouzlo a oni zjistí, že se líbali. To je prostě nezapomenutelné.
Once more with the feeling a Spikova píseň. OMG
Asi bych psala donekonečna. Buffy je můj milovaný seriál. Scoobie parta mě bere za srdce, opravdu z toho jde cítit přátelství a pohoda, i když každou chvíli musí bojovat s démony a upíry a ještě zachraňovat svět.

3 komentáře:

  1. Já taky miluju Buffy. Najde se tam všechno:sranda, láska, napětí, akce...Prostě nejlepší♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec nechápu ty komentáře na csfd, o tom, že je stupidní a k smíchu.

      Vymazat
    2. Na ČSFD jsou převážně blbci. Většinou tam s nikým nesouhlasím:/. Maj dost divný požadavky.

      Vymazat