čtvrtek 21. června 2012

Čas běží..

Po dvou měsících poctivého každodenního cvičení Body Revolution od Jillian už mám čtrnáct dní pauzu. Začalo to tím, že nám na půl týdne tekla jen studená voda. Přece se po cvičení, kdy jsem zpocená a rozehřátá na maximum nebudu sprchovat ledovou, že jo. Pak jsem byla chvilku líná, nestíhala jsem a minulý týden mě přepadla viróza a pořád ještě se nemůžu zbavit kašle. Najednou si připadám tlustá, možná i ty tři centimetry, které jsem shodila, se mi vrátily zpět. Budu se muset dokopat zase začít cvičit, ale fakt se děsím Cardia 3. To poskakování je šílený.
Jelikož přes týden od osmi hodin večer dávají samé úžasné věci jako je žůžovka a pošta pro tebe, tak si nahráváme seriály po desáté hodině a ty pak sledujeme.

Seriály mých dnů: NCIS, NCIS - L.A., Bones, Myšlenky zločince, Castle a samozřejmě Zmetci.

Přes víkend, kdy jsem ležela, jsem stihla zkouknout i několik dílů Skins. To mě fakt bavilo, i když trochu mi vadilo, jak se tam docela často zvrací.

Co poslouchám: Teď pořád Pehu, album Krajinou, i když je asi jedenáct let staré. Je to pop rock a líbí se mi texty.

Lietam v mracnach ty si divak
ja som zemsky pritazliva

Kam to zas padam kto mi vysvetli
znova k tebe len tak ako predtym

Viem kam to moze viest, pad
na zem z vysky hviezd
Viem kam to moze viest, viem
(Zemsky priťažlivá)

Srdce bije na poplach, chce vyskočiť von z hrude,
ak chceš tak jej zavolaj, ona volať nebude.
Začína,či prestáva byť mnou z týchto náhlych zmien,
prechádza sa tmavou krajinou, pohltil ju tien.

Krajinou mlčiacich slov zrazu kráča chodzou inou.
Krajinou prebdených snov
kráča inou chodzou čiou vinou, čiou vinou.
(Krajinou - nádherná balada)

Hlava vinna telo nevinne
V perinach sa ticho rozplyniem
Iba jedna veta z neba znie
V zivote nic nie je nahodne, nahodne

Na dne kratera stale superia telo s hlavou
Na dne kratera skladam z paperia nepriehladny zavoj
(Hlava vinná tělo nevinné)

Akoby nás ničil čas,
akoby sa stali z nás použité obaly v kope smetí.
Zrecykluj sa, ja sa tiež,
možno to viem, snáď to vieš,
nech sa všetko obnoví ako predtým
.
(Recy-veci)




Žádné komentáře:

Okomentovat