úterý 17. září 2013

Pobavilo

Na autobusové zastávce: starší paní, která  na plné kolo začala zpívat: zde leží ten blázen, chtěl vilu, chtěl bazén....

Asi čtyřicetiletý pán s taškou Emily Strange přes rameno.

Mladá žena tmavší pleti s bílým tričkem do pasu, v černých legínách a bílých háčkovaných kozačkách. Protože je v tom krámě mají za 190,-Kč, no nekup to, ne.
 
A na závěr já.
Letím na trolejbus s nákupem, vletím do předních dveří u řidiče, chci mu poděkovat, že počkal, ale pan řidič je zaměstnán psaním SMS, nevím jestli to bylo tím šokem, nebo tím, jak jsem tam rychle vpadla, ale skončila jsem na zemi. Aspoň jsem pobavila dvě holky, které vykulily oči a pak si začaly vyprávět své trapasy o pádech na zem.

3 komentáře:

  1. Já jsem se celkem pobavila, když jsem v neděli jela autobusem a přisedla si ke mně starší paní a začala mi vyprávět, že jí paní v penzionu našla autobus, který by měl jet přímo, ale nejel, takže měla štěstí, že jí někdo poradil, že musí tam, odkud jsem jela já, přesednout na jiný. To by nebylo tak ještě tak hrozný, ale když mi to opakovala celá rozhořčená asi potřetí, že opravdu neví, jak by se dostala domů, tak jsem měla vážně co dělat, abych se nerozesmála:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vtipný, když za tebou někdo přijde a chce si povídat.

      Vymazat