pondělí 25. listopadu 2013

Módní hity, co nejsou pro mě

Legíny. Nedokážu se přinutit tomu tak říkat. Pro mě jsou to prostě elasťáky. Ve třetí třídě jsem měla lesklé fialové a nosila k tomu červené pruhované maxi triko s páskem. Muselo to vypadat děsně, ale tenkrát to letělo. A všechny holky k nim nosily trička pod zadek!


Mrkváče. Můžou to nazvat slimky, ale jaký tvar to připomíná, když si je vezme většina žen? Nahoře silné, dolů se to zužuje. Prostě mrkev.
 
Zimní bundy s páskem. Co je to za výmysl letošní zimy? Je mi jedno, že vypadám jako medvěd, chci aby mi bylo teplo a cítila jsem se pohodlně, a ne aby mě škrtil pásek, asi abych ukázala, že mám pas.
 
Boty s polovičním zipem. Který idiot tohle vymyslel, za to by měli věšet. Jak asi narvu nohu do boty, aniž bych jí pomalu roztrhla? Asi je tam na ozdobu, nebo aby se člověk mohl podrbat. Fakt nechápu.
 
Válenky. Uggy pořád frčí. Vypadají hrozně divně a kromě toho každá druhá holka je má sešmajdané. Já radši botu, co mi nohu podrží, nechápu jak můžou vydržet ten pocit, že jim sjíždí noha.
zdroj: modnipeklo.cz
 
 

6 komentářů:

  1. Proti legínám nic nemám, sama je mám raději než obyčejné kalhoty a to hlavně kvůli volnosti. Nosím ráda neprůhledné, nějaké se vzorem a nepotřebuju k nim dlouhé tričko, jelikož nic neprosvítá, ale takové válenky, to už se mi vůbec, ale vůbec nelíbí. Jak tvarem, tak pohodlností... Proti ostatním výše zmíněným položkám nic moc nemám, protože proti gustu žádný dišputát...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U legín jde o to, že prostě vypadají jako punčocháče a ty se bez sukně prostě nenosí.

      Vymazat
  2. Leginy také nenosím, pro mě to jsou prostě kalhoty na cvičení. To už bych si pomalu mohla vzít tepláky. Když si chci vzít tričko, vezmu si kalhoty a když sukni, mám punčocháče. Nic mezi tím nepotřebuji.
    Válenky také nechápu. Hezké to není, zdravé to není. Neměla jsem je ještě na sobě, takže nemůžu posoudit pohodlnost, ale neřekla bych, že to bude nějaká velká sláva.
    Slimky a bundy s páskem mi nevadí a na boty s polovičním zipem jsem ještě nenarazila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vadí ty bundy s páskem, protože letos mají všude jenom tyhle.

      Vymazat
  3. S legínama souhlasím, absolutně nechápu, jak si je někdo může vzít jen tak místo kalhot třeba ke krátkému tričku. To se za chvilkou začnou jen tak nosit i silonky a bavlněné punčocháče??? Řekla bych, že spousta z těch holek se na sebe asi ani nikdy nepodívala ze zadu :)
    S bundama úplně nesouhlasím - sama mám široká ramena a větší prsa (v poměru ke zbytku...) a když si dám volnější kabát nebo bundu, která není aspoň trochu vypasovaná, vypadám jako dýně na nožičkách. Ani u bund se nedá říct, že střih je fuk, ten ležérní styl taky nesluší úplně každému, ale je jasné, že někomu prostě vyhovuje víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To s tím střihem jsem trochu přehnala :) Vyhovuje mi střih do áčka.

      Problém s širšími rameny mám také.
      V Samovi jsem si oblékla velikost XS a byla mi v pohodě, ale celkově bunda vypadala divně.
      V Tescu mi 40 byla hodně těsná přes ramena a 42 už byla zase moc volná.

      Vymazat