úterý 3. prosince 2013

Diář 2014

Tak jsem měla velké dilema, jestli utratit asi 300,-Kč za diář Paperblanks nebo si koupit nějaký levnější. Fakt jsem se snažila, ale velký výběr v našem městě není. A já jsem rozmlsaná krásným obalem a v Albi diářích se mi prostě nelíbí ten bílý papír a malé řádky. Včera měli naštěstí v knihkupectví Dobrovský akci 20% sleva na vše, i když jenom od 19.00 do 21.00 hod, takže jsem musela večer vyrazit do centra, ne moc nadšená. Lidí v obchodě bylo jak na Václaváku. Můj výběr  proběhl stejně jako minulý rok. Byla jsem tam několikrát, diáře prohrabala, vybrala si motýlkový, který si koupím a v den D jsem se jimi prohrabala znova a vybrala si s tajemným obalem a s básní od E. A. Poe. A kromě toho ho dostanu od Ježíška od tchyně. :)
 
Prostě se mi na poslední chvíli přestala líbit oranžová barva na motýlovi.
 

3 komentáře:

  1. Moc pěkné oba! Taky už bych si měla nějaký pořídit :-)

    Stylová Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky mám strašné dilema, těch krásných je tolik. Mě by se líbil i tenhle, ale bohužel ho u nás neměli.
      http://www.papercraft.cz/eshop/product/paperblanks-diar-filigree-floral-ivory-2422-4-midi-2014-tydenni-horizontalni/

      Vymazat
  2. Já zase čekám, jestli ho nedostanu pod stromeček :). Takže budu vybírat až po Vánocích :D.

    OdpovědětVymazat