pondělí 9. prosince 2013

Cvičení

Tak po delší době jsem se rozhodla, že si pro změnu zacvičím něco kratšího.

V pátek jsem dala AMRAP podle Nikki
A myslíte, že jsem si pamatovala, kolik kol jsem odcvičila? Buď pět nebo šest. Můžete si vybrat. Já byla ráda, že jsem si pamatovala počet cviků.
Druhý den jsem cítila hlavně ruce a ramena.

V sobotu jsem cvičila ZWOW 47. To mi vyhovuje, protože se střídají pouze tři cviky v nižším opakování, takže jsem si schopná zapamatovat je i já, pohybový antitalent. I když se to nezdá, dáte zabrat hlavně břišákům.

Taky mi vyhovuje jóga s Tarou Stiles. A každé ráno se snažím cvičit pozdrav slunce. I když víkendy většinou vynechávám. :)

8 komentářů:

  1. Za ZWOW tě obdivuju, já z jejích cvičení neudělám NIC :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se jí taky dlouho bála cvičit, ale našla jsem si některé, které zvládnu. Je fakt, že bych je mohla spočítat na prstech jedné ruky. :)

      Vymazat
  2. Cvičila jsem párkrát podle Jillien a druhý den jsem vždycky byla jako přejetá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná se málo protahuješ, nebo potřebuješ cvičit delší dobu a pak ti to ani nepřijde. :)

      Vymazat
  3. Tak jsem se dneska konečně dostala k prvnímu odkazu a už jsem na sebe chtěla být pyšná, že jsem hned na začátek (poslední dva měsíce jsem kvůli zdraví a zčásti i pohodlnosti cvičila jen hodně málo) dala šest kol, a na začátku šestého se ozval můj prolaps a bylo po srandě.:( Ale třeba až si trochu zlepším kondici, tak to dám.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluju, je to záhul. Já od začátku roku cvičila asi třikrát, chytla jsem od dětí kašel, a to nemluvím o tom, že přes Vánoce jsem to taky flákala, takže se musím zase rozhýbat.

      Vymazat
    2. Tak doufám, že už zdraví zase slouží! Mě už naštěstí ano, tak vzhůru se hýbat, už mi to chybělo.:)

      Vymazat
    3. No, minulý týden u nás proběhla střevní chřipka a o víkendu jsem odpočívala, protože jsem cítila, že na mě něco leze. Dneska bych už snad mohla něco dát.

      Vymazat