sobota 18. ledna 2014

Už mě to štve

Už mě štve, jak pořád novináři někoho soudí podle váhy. Občas člověk zahlédne titulek ze super časopisu "Super" nebo "Plesk" a nestačí se divit, kdo se všude vykozil, že Ewa Farna má kejty, že Kristelová je sexy anorektička se silikonama, sexy tělíčko je volné, jelikož se právě rozešla s přítelem a další výblitky. Přitom, kdybysme viděli naživo inteligenty, co to píšou, asi to nebudou moc atraktivní lidé, že jo?

Herečku kritizují kvůli váze. Diskuse je výživná. Kydy o tom, jak i když tvrdí, že se má ráda, ve skutečnosti každý večer sedí doma s kýblem zmrzliny a brečí do ní. To je prostě k smíchu. Svým názorem na druhé vlastně ukazujeme jací jsme my. Takže problém se sebou má ten, kdo tvrdí, že když člověk nevypadá jako supermodelka se nemůže mít rád, jaký je. On sám se nedokáže přijmout. Kromě toho,  herce jako John Candy nebo John Goodman, někdy někdo odsuzoval, že váží kolem stopadesáti kilo?  Asi se jim to prominulo, že byli komici a hlavně chlapi. Protože ženský přece letí hlavně na charisma a smysl pro humor.

 Na to, jak je naše společnost technicky vyspělá, je stále názorově zaostalá. Hlavně mi připadá, že je stále dvojí metr na chlapy a ženy. Žena musí být štíhlá, jinak ji chlap nebude chtít a hlavně musí být štíhlá, aby se náhodou  někomu, když se na ni podívá nezačalo navalovat. Jako, kde to jsme? Jo, na jednu stranu se přikláním ke zdravějšímu životnímu stylu, ale není to styl každého. Každý má právo se rozhodnout, co se sebou udělá. 

Což mě přivádí k pro ana blogům, kde holky věří tomu, že když budou vážit 35 kg, konečně budou šťastné a hubené. Nesnáším slovo hubená. Hubená znamená vychrtlá jak tyčka bez prsou, bez boků, bez pohlavních znaků. Ty holky mi připadají čím dál pitomější. Takže, rozhodnu se, že budu anorektička, protože když mám 160 cm a 55 kg, jsem tlustá jako prase, to musí být každému naprosto jasné. Založím si blog a začnu brouzdat po netu a žebrat o spřátelení další zoufalkyně. A co se stane, když narazím na blog Annie (beauty n skinny), která se po roce skoro hladovění dostala na 40 kg, její tělo už odmítá jídlo a ona tam píše, jak se vidí tlustá, i když ostatní jí říkají, že je chodící kostra, nemá sílu na to otevřít skříňku a zvednout po sobě židli? Napíšu jí, jak musí skvěle vypadat a že prosím prosím o spřátelení a rady jak se naučit zvracet. Tohle už hraničí s mentální zaostalostí.

Mě hlavně fascinuje to mužské sebevědomí, že může vážit stopadesát kilo a stejně je přesvědčen, že má nárok nejmíň na Miss World. Žena může mít superpostavu a stejně si říká, jak je tlustá a že si jí žádná chlap nevšimne. 

Nedávno jsem se dostala na jeden blog, který píše holčina, co se věnuje modelingu, takže se zastává všech modelek, jak je to těžká práce a jak to nemůže dělat každý.  A taky napsala článek, jak si kluk vždycky radši vybere štíhlou holku, narozdíl od té trochu při těle. Já si myslím, že každý si vybere podle toho, jaký je. A po několika vztazích si možná ten kluk radši vybere normální holku, klidně i trochu při těle, která se ho nebude pořád ptát, jestli není tlustá, každý druhý týden drží novou dietu a nebude mu dělat scény kvůli jídlu, protože kdo by na to měl nervy každý den?

Když jdu po městě, rozhodně nepotkávám jenom štíhlé lidi a kolikrát potkám malého hubeného kluka, který se vede s pořádně macatou holkou. Na co si to tady hrajeme? Že jenom hubené holky jsou šťastné a mají na to najít si kluka? Reálný život není časopis, kde se můžeme digitálně upravit, a to jestli se nám v životě daří a mám se dobře, přece nezávisí na tom, kolik vážím. Vždycky může přijít nějaká nemoc, nehoda a budu pak mít chtít vedle sebe někoho, kdo v okamžiku, kdy už nebudu vypadat dokonale, mě opustí, protože je se mnou jen kvůli tomu, jak vypadám?

A proto díky za ženské, které se neberou tak vážně. A překvapivě to budou možná ty baculky, které po večerech "musí" brečet do polštáře, protože každá ženská, která váží nad šedesát kilo, "závidí" těm hubeným. 

3 komentáře:

  1. U první části jsem si vzpomněla na jednu básničku od Jiřího Žáčka, respektive na její konec "...ale zato chlapům, pokud mají peněz jako šlupek, odpouští se pleš i hrb i pupek." Zřejmě je to už hodně vousatá záležitost.:) No a u toho konce už jsem se trochu nakrkla, takže to už mi jen vytanul na mysli citát z jedné písničky "Vím, je rozdíl mezi nemocí a demencí - ty nejsi nemocná, ty seš tak dementní!". Jo, silná slova, ale zejména slečna modelka si je i zaslouží.:D Aneb buďte tlustí, dokud vám to hubení nezakážou.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem byla pořádně naštvaná, proto to ze sebe musím vypsat, jinak se toho nezbavím. Hlavně mi to pomůže utřídit myšlenky.

      Jo, ten klip znám z youtube. Hodně drsný. :)

      Vymazat
  2. naprosto souhlasím :) z článků na super.cz kdy se z lidí stávají "tělíčka" se mi dělá zle :/

    OdpovědětVymazat