středa 23. května 2012

když se daří, tak se daří

Před chvílí si mě zavolal můj nadřízený, že by potřeboval, abych dělala zástup vedoucí ve čtvrtém patře. Problém je, že bych se musela změnit kancelář. Tady dole sedíme čtyři a jsme celkem dobrý kolektiv. Rozumíme si a je legrace. Druhá věc je, že jsem na kancelářskou výpomoc pro všechny. Takhle bych dělala aspoň zástup.
Ale ještě větší error. Moje vedoucí počítala se mnou, že jí budu dělat zástup, jelikož její zástupkyně chce odejít na mateřskou. Ale podle toho, co řekla, snad ještě ani není těhotná?!? Ale s Danuš sedět nechci. Nemám si s ní moc co říct a co je nejhorší, nesnáší čerstvý vzduch.  V kanceláři má jak na Sahaře suchý a vydýchaný vzduch. Sakra, jak se tohle vyřeší. Tohle jde úplně mimo mně. To snad bude lepší nahoře než s Danuš, tam aspoň v kanclu větrají.

Před chvílí jsem se lekla, že si někdo prohlídnul blog, ale to jsem byla nepřihlášená já :D
Dneska už mám dost.

Žádné komentáře:

Okomentovat