středa 23. května 2012

vykecávám

Žádné fotky sem dávat nebudu. V práci se občas nudím, deník do šuplíčku si jaksi nestíhám psát a tohle stejně nebude nikdo číst, tak to bude spíš můj vykecávací zápisníček o blbostech.

Snažím se zhubnout. Před Vánocema jsem se vážila a zjistila, že jsem od začátku minulého roku nabrala až na 66 kg. Panika. Začala jsem cvičit. Postahovala jsem si různá cvičení. Dostala tip na Jillian Michaels. Cvičila jsem pilates s Denise Austine, Six pack s Jillian a výsledky nic.
Po přečtení článku u lili jsem začala v dubnu cvičit Body revolution od Jillian a výsledky jsou vidět i cítit. Přes pupík tři centimetry pryč. Super. Teď jsem v půlce cvičení a workout 7 je nejvíc na břicho ze všech dosavadních cvičení. Ještě teď mě po pondělku bolí všechny břišní svaly. Takže se těším jak budu vypadat v plavkách oproti minulému létu líp.

Žádné komentáře:

Okomentovat