pátek 25. května 2012

nestíhám

Včera jsem se vrátila domů, dala v pekárně dělat chleba, prádlo do pračky, šla do knihovny, potom na poštu poslat obálku s parfémem na výměnu, koupit pár věcí na večeři do obchodu.

Z knihovny jsem si donesla novou Dallasovou (série Smrtící). Jsou to detektivky z budoucnosti a hlavní hrdinka je poručík Eva Dallasová, vyšetřující vraždy v New Yorku, většinou jsou docela dost drsné, stejně jako Eva.

Doma jsem šla cvičit workout 7 s Jill. Dneska mě břicho nebolí. Poučení zní: protahovat se i potom, co Jillian skončí, protože minuta opravdu nestačí.

Následovala sprcha, chystání večeře, vytírání, utírání prachu v pokojíčku. Potom mě napadlo, že by nebylo od věci umýt okno a utřít žaluzie od prachu. Takže nejdřív ložnice, pak pokojíček. Teď půjde chvíli i vidět z okna ven, než zase zaprší a bude to jako dřív.

Pak přijel Muž z práce, takže jsem chystala večeři jemu a pak konečně přišlo na řadu brusinkové Frisco a film Absolvent. Je to prý klasika a nevím co jsem očekávala, ale tahle zábava mě příjemně překvapila. Dustina Hoffmana daboval Ondra Vetchý a ten byl perfektní. "Paní Robinsonová, my si prostě budeme povídat." :)

Odpoledne si jdu vyzvednout Drobka, který se vrátí ze školky v přírodě. A večer budu s dětma sama, protože Muž jede pracovně pryč. Takže večer cvíčo a pak budu přemýšlet, na co budu koukat. Máme nahraných pár filmů z televize, ale taky mám stažený celý seriál Firefly... Na ten se Muž není ochotný dívat, jelikož nestíhá titulky.

2 komentáře:

  1. Jak to tak vypadá, každý něco nestíhá. Já momentálně nestíhám vůbec nic, ale čas na přečtení pár článků se najít musí. Lo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čas na čtení se udělat musí :D

      Když mám tolik věcí, co musím dělat, musí mě to donutit přemýšlet, jak to zorganizovat, což někdy taky nevyjde.

      Vymazat