čtvrtek 21. února 2013

Francouzky netloustnou podruhé


Co jsem si vzala z knížky.

Soustředit se na to, že jím a opravdu si jídlo vychutnat. Neodpírat si malou dobrůtku po jídle (v mém případě čtvereček tmavé čokolády) a užít si ji.  Pít vodu a bylinkové čaje (tomu se budu věnovat časem). Začala jsem v práci chodit více po schodech.
Když se zamyslím, občas jsem si dala řádek čokolády, ale něco jsem přitom četla a najednou jsem zjistila, že čokoláda je sněděná, a já si to vůbec neuvědomila ani nevychutnala a pak má samozřejmě člověk chuť na další.

Cvičení poslední dobou moc nestíhám (tak třikrát do týdne). Skoro celý týden mám rozlítaný s dětmi po kroužkách a večer si taky musím všímat svého Muže.

Jak to mají Francouzky s pohybem

Francouzky pojímají tělesné cvičení jako nedílnou součást žití. Můžete udělat víc kroků v zahradě nebo přestat používat vnitřní poštu v zaměstnání. Stejně tak můžete jezdit do práce na kole nebo si začít samy žehlit prádlo.

Cílem je vyvíjet fyzickou námahu pokud možno při co největším počtu činností během dne. Pokud máte pocit, že vám na takové věci nezbývá čas, protože přece musíte sedět u stolu a pracovat, měly byste si uvědomit, že stres a únava spojené s moderním stylem života, obvykle pramení spíš z nedostatku fyzické námahy než z množství úkolů.

 

2 komentáře:

  1. No, ono to s Francouzkami taky není až tak horké :-) Je to přetrvávající mýtus stejně jako to, že Franc. jsou super stylové. Bohužel už to není až tak pravda :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluju knížky, kde se píše o jídle.

      Tak paní spisovatelce je už téměř sedmdesát let, tak možná psala o Francouzkách své generace :), přece jenom časy se mění.

      I ve francouzských filmech jde vidět, jak si chystají vícechodovou večeři, prostírají svátečně stůl, že jim závidím. Umějí si prostě vychutnat dobré jídlo.

      Vymazat