pátek 22. února 2013

Knížky, knížky

Tak pořád neplánovaně poslední dobou kupuju knížky pro moje děti.

Na bazoši jsem natrefila na pět knížek o dinosaurech za 300,-Kč i s poštovným. No nekup to, vždyť bych si trhala vlasy, kdybych to nevyužila.

Včera jsme šly s Beruškou kolem antikvariátu a zašly dovnitř, jelikož za výlohou byla vystavená knížka o zvířátkách, ale nakonec to vyhrál Křemílek a Vochomůrka, i když jsem ji přemlouvala na Malou čarodějnici, protože podobnou knížku o Křemílkovi má u babičky. Ale použila na mě nezvratný argument, že u babičky sice má, ale jednu potřebuje i doma. :)

No a zároveň jen tak lehce hledám Jak vycvičit draka od Cressidy Cowell. Z fóra do-ucha jsem ji stáhla načtenou, takže ji děcka teď poslouchají před spaním, ale nikdo ji v bazaru neprodává. Ale narazila jsem na Jak být pirátem, což je pokračování. Tak přemýšlím, jestli do ní jít nebo ne.

A v levných knihách pořád chodím kolem velké encyklopedie zvířat za 199,-Kč. Ach jo.

Tolik knížek a tak málo peněz a ještě míň místa doma. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat