čtvrtek 15. srpna 2013

Co mě drtí

Děti, které mluví s dudlíkem v puse.

Ženy, které nejsou schopné se vyfotit bez špulení pusy a podivného pózóvání.

Ženy a dívky v legínách, kterým nevadí, že ukazují všem svoje kalhotky.

Kluci, co nosí příšerné kšiltovky, které jim zvětšují hlavu na mimozemský vzhled.

Holčičky, oblečené jako jejich "seksi" maminky.

Bokovky, krátké tričko a mezi nimi vykukující špíčky.

Lidi, co nedokážou pochopit text.
viz.

Lidi, co nedokážou pochopit význam slova.
Messy je nepořádný a ne zničený sakra!

Edit: Lidi, co mají neskutečně sešmajdaný boty. Dospělí mě drtí víc než děti. Ale proč to sakra neřeší?!

4 komentáře:

  1. Mě přišlo že éra špulení pus konečně zmizela, ale lidi to nejspíš pořád baví :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Duckface furt letí a stále nám dorůstá nová generace. :)

      Vymazat
  2. Kdyby jenom legíny, mám pocit, že ty ženský chodí snad v punčochách :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas mám fakt nutkání za ní zajít a říct, slečno, zapomněla jste si sukni, ale asi bych se setkala s velkým nepochopením, protože podle nich "se to tak nosí" :D

      Vymazat