středa 21. srpna 2013

Věci o mně

Věřím na minulé životy.

Od dětství mě fascinují žraloci, takže jsem sledovala všechny dokumenty, co o nich dávali. (Možná mě v minulém životě nějaký sežral:D)

Mám krátké nehty. Každý týden si je zkracuji pilníkem tak na dva milimetry, protože delší mi prostě vadí.

V pubertě jsem přečetla všechny dostupné knížky od Stephena Kinga a sledovala, milovala a přímo uctívala filmy Johna Woo. I nájemní vrazi mají svůj kodex cti. A Chow Yun Fat je bůh.

Ráda zpívám, nejradši když jsem sama doma, CD od UDG Ztraceni v inspiracích znám zpaměti.  

Někdy si prozpěvuju, když jdu po ulici. Většinou anglickou svahilštinu. Ale jednou jsem takhle vyděsila jednu holčinu, když jsem si zpívala od Shanice I love your smile.
 
V knihkupectví a v knihovně bych mohla strávit hodiny. Internet je peklo i ráj zároveň, protože stále přicházím na knížky, které nutně potřebuju mít doma a tak je aspoň kupuju  z druhé ruky, jinak bych zbankrotovala.
 
Nemaluju se. Když je nějaká zvláštní událost jako ples nebo tak, což je asi jednou za deset let, nechám se nalíčit od kosmetičky a učesat od kadeřnice.

Už nikdy se nepodívám na Zelenou míli. Viděla jsem ji v kině a podruhé už bych to nezvládla.

4 komentáře:

  1. Páni, máme několik společných věcí.
    Dokumenty sleduju ať už jde o cokoli, od zvířat, přes divy světa až po stroje nebo nevysvětlitelné záhady, podívám se na cokoli, z čeho si mohu něco vzít.
    Také miluji knihovny, také antikvariáty a knihkupectví! Není krásnějšího pocitu než držet v rukou zcela novou či kýženou knížku. Snažím se nakupovat hlavně v antikvariátech nebo na interneto, hlavně kvůli ceně, ale za některé knihy jsem ochotná zaplatit vskutku nemalou částku, ale jsou to přeci knihy, na těch se vyplatí nešetřit.
    Já se někdy nemaluju ani na ty zvláštní události, ale čas od času se sama namaluju a splácám účes podle internetové nebo časopisové inspirace, ale nic velkého to nikdy nebylo. Holt přirozená krása je to nejlepší. Moc se mi nelíbí ženy a dívky, které chodí až moc namalované, pak aby se jich muž lekl, když je vidí odlíčené...
    Zelená míle je překrásný film, ale odvahu jsem na něj měla pouze dvakrát a už nikdy více. Celkově příběh a konec na mne byly až moc silné. K tomu filmu se snad nedá říct nic negativního, ale bohužel se na něj už nepodívám, ač je tak svělý...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já radši makeup nechám na profesionálce. Byly časy, kdy jsem se pokoušela o malování, ale nedopadlo to nic moc a abych před zrcadlem trénovala jak si namalovat linku na oči a které odstíny se ke mně hodí a které ne, to mi přijde jako ztráta času. Můj Muž je taky radši, že se o to nepokouším, protože ví, jak jsem na to šikovná. :) Když se pravidelně líčíš a jednou přijdeš mezi lidi nenamalovaná, jsou všichni v šoku, jak vypadáš normálně. I když spousta žen se maluje, ačkoliv to vůbec neumí, viz třeba pandí oči, to je fakt úlet.

    Někteří chlapi ani nepoznají, že je ženská namalovaná a věří tomu, že tak vypadá normálně. :)

    Včera jsem si zase vyprášila kapsu. Mám objednané čtyři knížky. Malé ženy, Roztříštěná mysl, Pokání a pro Drobka encyklopedii letadel, aut a lodí. Knížky kupuju většinou přes aukro, databaziknih, nebo bazos.cz, tam se taky dají sehnat za dobré ceny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se maluju, i když to neumím, sice používám jen řasenku a tužku, tak chyby nejsou moc vidět, ale co už. Jednou za čas...
      To je také pravda, líbí se mi líčení, kdy se jen vyzdvihnou přednosti, ale jen decentně.
      Bazos.cz znám, sama jsem tam několik knih prodala. Roztřištěná mysl zní zajímavě, chystáš pak na knihy recenze?
      Co se knih dále týče, sháním už dlouhou dobu knihu Krkavčí brána, je to ze seríe Síla pětice, ale nejsou ani dotisky a kdo ji má, nechce ji prodat, což mě mrzí, prtože je jedíná, která mi ze série chybí...

      Vymazat
    2. S recenzemi uvidím, záleží na tom, jestli budu mít o čem psát.

      S tou knížkou tě chápu. Knižní klub není schopný udělat dotisk Mediátora, a přitom je o něj velký zájem.

      Vymazat