pondělí 15. dubna 2013

Brouzdání a následky

To je tak, když člověk pořád brouzdá po netu, tam narazí na něco, tam taky a zjistí, že ač o tom dosud neměl tušení, najednou to nutně potřebuje. Jako s diářem, za 50,-Kč mi připadal předražený a letos mám Paperblanks za 280,-Kč ve slevě.
 
Na databázi knih jsem úplně náhodou klikla na Hvězdy nám nepřály a už ji sháním.
 
Vivi na blogu zmínila Monoi olej a šampon už je mám na seznamu.
 
Lili testovala kapyderm šampon proti lupům a ten si určitě objednám, čekám až naskladní kolagenovou emulzi, protože hlava mě občas svědí děsně a lupy mě provází celý život.

Na aukru lustruju kabelky, protože potřebuju nutně světlou na léto. Nejlépe za 150,-Kč i s poštovným. :)

Berušce jsem zkoušela sehnat levně knížku o víle Zvonilce, ale nevyšlo to. Takže dostane jednu z Burákových povídaček, podařilo se mi sehnat dva díly na mimibazaru. Druhou dostane Drobek.

Minulý týden proběhly nákupní orgie, dostala jsem peníze k narozeninám. Takže jsem si nakoupila černé čaje, vanilkový krém na ruce od Manufaktury, novou nákupní tašku od Envirosax, pidi Yankee svíčku limetku s vanilkou, velké balení kokosového oleje, konopný olej a podprsenku. První v životě, ze které mě nebolí záda.
 
Nová zábava je web http://superkocky.cz/, jejich rentgen a hodnocení všech tělesných partií pobavilo.
"bezprdelní žížala" to prohrála
 
Cobie Smulders 
Znáte jí ze seriálu Jak jsem potkal vaši matku a možná taky z Avengers. Cobie Smulders fotila pro Maxim několikrát a tohle je video z našeho obzvlášť oblíbeného photoshootu z roku 2010. Navíc má výhodu, že na něj můžete koukat několikrát. Poprvé jste hypnotizování jejím zadkem, podruhé zkoumáte výstřih, potřetí si všimnete, že je v pozadí bazén a počtvrté dokonce, že se v tom videu mluví! Technologie nás nikdy nepřestane fascinovat…   

 

Žádné komentáře:

Okomentovat