pondělí 8. dubna 2013

Mezera mezi stehny

Na pro ana blozích všechny holky šílí po co největší mezeře mezi stehny. Nechápu. Vůbec neberou v úvahu svůj tvar nohou. Ne všechny máme rovné nohy jako třeba tyhle.



Daleko běžnější je tvar do X.



Anebo do O. I když tyhle ještě nejsou tak tragické.
Představte si, že na netu jsem žádnou fotku párátek do O nemohla najít. A víte proč? Protože to vypadá tak strašně, že to radši nikdo nefotí, nebo se vyfotí jenom od kolen nahoru. Já jednu takovou slečnu viděla naživo. Měla tak úžasné O, že by se jí mezi kolena pohodlně vešel celý meloun a když přede mnou šla a já vnímala tu její obrovskou mezeru mezi stehnama, málem jsem dostala mořskou nemoc z toho houpavého obrazu.
 
Proč musejí všem ukazovat své křivé nohy?
 
Proč holky tohle chtějí? Touží po tom, aby je kluk mohl ojet, a nemusel jim přitom roztahovat nohy? Tohle jediné mě napadá, mají pořád roztažené nohy jako pozvánku pro každého.
 
 

6 komentářů:

  1. Hrůza! Já jsem po mezeře mezi stehny taky kdysi toužila a nechápu proč... Přirozeně mám nohy do X a když jsem trpěla anou, měla jsem takový hnusný XO, že jsem ráda za svůj nynější tvar nohou, ač nejsou úplně výstavní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to nechápu, každému přece sluší něco jiného, ale ony chtějí být jedna jako druhá. Hubená=krásná a nic dalšího nechtějí slyšet.

      Vymazat
  2. Já nemám anorexii..Nevím,jak ti to ještě mám vysvětlit.Ani nevím,jak vysvětlit,proč hubnu.Možná na blog přidám fotky svojí postavy,abys viděla,že nejsem chodící kostra,jak si myslíš.Nemyslím si,že jsem vyloženě tlustá,jsem jen oplácaná..Víš,jako že pod kůží mám třeba 5 cm tuku,nebo já nevím,jak to nazvat.A toho se chci zbavit.
    Anorexii nezastávám.Nepředstavuju si Anu jako moji kamarádku,kterou nechci zklamat.Popravdě nechápu holky,co jí přes den jen ovoce a zeleninu,a pak píšou,že si to mohly odpustit.Možná ti přijde,že jsem stejná,ale nejsem.Jak sis včera asi přečetla to s tím kuřetem,nechtěla jsem ho jíst,protože asi hodinu před tím jsem měla 250 g jogurtu.Jenže moje rodina si myslí,že když jogurt nezasytí je,nezasytí nikoho,s normálním žaludkem,ne černou dírou,jako je žaludek jejich.Rodiče jsou strašně rozežraní,proto jim nic 'dostatečné porce' neříkají.
    Ještě k opěvovaným mottům ana-blogů.Ne,já si nemyslím,že hubená znamená úspěšná.Jen musíš uznat,že když se člověk cítí ve svém těle dobře,působí dobře na okolí,a líbí se mu.To je to,co chci i já.Chci se cítit ve svém těle dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska jsi na blog napsala, že jsi spálila víc kalorií než jsi vydala a to znamená, že tvoje tělo hladoví. Nevím, jestli víš, že existuje něco jako bazální metabolismus, to je počet kalorií, které tělo potřebuje na každodenní provoz (dýchání, proudění krve), i kdyby bylo v komatu. Ty mu dáš naprosto směšnou dávku energie, kterou spálíš a sebereš mu ještě něco navíc. Jak dlouho tvoje tělo bude fungovat na dluh?

      Ty máš nějaký psychický problém a nikdo ti nepomůže, dokud nebudeš chtít ty sama.

      Vymazat
  3. Vysvětlím ti to úplně jednoduše- Toužím po mezeře mezi stehny, protože když se mi třou v létě stehna o sebe, dělají se mi na nich opruzeniny a bolí to pak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mezeru mezi stehny nemám, lehce se mi o sebe třou a v životě jsem žádné opruzeniny neměla.

      Ta holka na tom posledním obrázku taky žádnou mezeru nemá, má stehna jako ostatní a o tom, že by měla opruzeniny pochybuju.

      Psala jsem hlavně o pro ana blbkách, jak můžeš vidět na obrázcích shora. Toužit po něčem takovém opravdu není normální a to mi nevymluvíš.

      Vymazat