pondělí 8. dubna 2013

Hudební alba, která stojí za poslech


Václav Neckář - Dobrý časy

Tahle deska je nostalgická, má zvláštní zvuk a atmosféru, samozřejmě, že na ní je hodně hraná Půlnoční, ale nejlepší skladby z desky pro mě jsou Tajemství a Tohle není píseň o lásce. Čím víc je poslouchám, tím víc se mi líbí.
 
Vaška Neckáře mám ráda jako prince z Šíleně smutné princezny, ale hlavně miluju jeho písničku Kdo vchází do tvých snů má lásko.
 
 
Kylie Minogue - The Abbey Road Sessions
 
To se takhle Kylie rozhodla, že vezme svoji největší hity a nazpívá je znovu v upravené orchestrální verzi. A ono je to neuvěřitelně nádherné. Funguje to fantasticky a mám pocit, jako by mě přímo hladila svým hlasem od první skladby All the lovers.
 
 
 
 
 
 
 
 
Celine Dion - Sans Attendre

Nové francouzské album. Líbí se mi, že písně jsou něžné, hravé a chybí tam to naléhavé drama a klasické refrény, když zpívá anglicky. Příjemná změna.
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat