úterý 7. května 2013

Co mě dostalo a pobavilo

Na blogu jedné slečny "erekce" na slunci.

Na omlazení jsou ženy, které potřebují titulky na cvičení od Jill. Jinak by to asi nezvládly. :D
 
Pro ana pipky, které se váží několikrát za den a radují se, že přes noc zhubly půl kila.
 
citace z blogu flairjoy
Teď taky čtu Harlequinku, hrozně mě to baví :) Né že bych byla nějaký knihomol,ale romány, to je moje! :)
 
Můj Drobek: Já vím, co vás čeká. Až budete starý, budete stonat a pak umřete.
 
A blog zuzz-ana.blog.cz
Jestli je pravda, co tam ta holka píše, tak už přes půl roku to, skoro všechno co snědla, hned vyzvracela. Divím se, že ještě není v nemocnici.

Chcete si zacvičit aerobik na podpatcích?

1 komentář:

  1. No, tak to je docela zajímavé.

    Ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde probíhá soutěž : http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html

    Potěší mě když se zúčastníš :)

    Hezký den

    OdpovědětVymazat