čtvrtek 30. května 2013

Filmový víkend

O minulém víkendu jsme stihli tři filmy.

Mladý mistr (1980) Film s Jackie Chanem. Hraje žáka kung fu školy, který se vždycky přimotá k nějakému průšvihu. Je to neuvěřitelný blázen, co všechno předvedl při závěrečné bojové scéně, by normální člověk nemohl vydržet.
Souboje jsou výborné a zábavné, zvlášť Jackie v sukni a teď ti zlomím nohy.
Staré hongkongské filmy miluju, protože je poctivá kaskadérská práce. Ne jako dneska, kde každý lítá na drátech.

Co jsem si všimla, tak Číňané jsou nějak zvláštně ujetí na vtípky s čůráním, takže se ho dočkáme i tady.
Naprosto šílený ujetý dabing.
-Zazpívej mi nějakou pěknou písničku.
-Holka šikmooká, nesedávej u potoka...
a Čou Lin z bažin močálem se plíží...

Vy chlípníku, máte děti všude.

Rychle a zběsile 6 (2013) Na tom jsme byli v kině. Rychlá auta, hlášky, nejvíc jich měl černoch Roman, a návrat Letty, kterou miluju od prvního dílu.

-Nemáš nějaký drobný?
-Sakra, vždyť jsi milionář.
-A taky jím chci zůstat.

-Když máš holku, musíš mít velký víš co, nebo ji ohromit velkýma diamantama.
-Aha, proto tvoje holky mají tolik cetek.

-Wrong team, bitch.

Temný rytíř povstal (2012) Skoro tříhodinovka, takže pro mě náročná na sledování, na mě až moc brutální svou realističností, a nějak jsem nepobrala, kde byla ta díra, ze které Bruce Wayne vylezl. Připadalo mi, že na jiném kontinentu. Každopádně Anne jako Catwoman se mi líbila, byla pěkná potvora a to, že se dočkáme happyendu, jsem nečekala.

3 komentáře:

  1. Miluju filmy s Jackie Chanem, obvzlášť Legendu o opilém mistrovi nebo agenta z Hongkongu x)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výborné na jeho filmech jsou zkažené záběry, na ty se vždycky těším.

      Vymazat
  2. Život je záhadou s mnoha otázkami, které vyžadují odpovědi, jakým problémům čelíte na Zemi?
    Opustil váš manžel nebo manželka váš život bez dobrého vysvětlení, které vás dělá zmateným a chcete je zpět ve svém životě? Dr. Ajayi je tím správným mužem, je to mocný kouzelný kouzelník požehnaný svými předky a uznávaný bohy jako jejich náustek na zemi, Dr. Ajayi mi pomůže zachránit můj rozbitý domov tím, že mi přivede zpět mého manžela svým mocným kouzlem . Já a můj manžel jsme byli odděleni 9 měsíců bez komunikace, ale díky kouzlu vrženému Dr. Ajayim je zpět a jsme zase jedna šťastná rodina. Pokud se potýkáte s jakýmikoli životními problémy a potřebujete rychlé řešení, obraťte se na kouzelníka Dr Ajayi. Viber nebo Whatsapp: +2347084887094 nebo e-mail: drajayi1990@gmail.com

    OdpovědětVymazat