čtvrtek 2. května 2013

Nepečené muffiny

Setkávám se s tím na ulici příliš často.


Občas mi připadá, že každý člověk by měl skládat nějakou zkoušku příčetnosti v oblékání.




To, že si zapnete kalhoty, neznamená, že vám sedí. Nechápu  holky, co si koupí menší velikost, jenom, aby si dokázaly, že se do ní vejdou a mohly říkat, já mám velikost 36. Ale za jakou cenu, proboha?!

Muffin není problém jenom holek při těle. Špatná velikost a střih kalhot, vlastně džínsů, protože 99% lidí nosí jenom je, ho dokážou vyrobit i štíhlé dívce.

Takhle chodí oblékaná většina holek. Bokové kalhoty, bundička a tričko do pasu. Věčně odhalené ledviny. Nejenom, že poslední dobou je narváno na urologických odděleních, ale v důsledku toho, že tímto způsobem oblékání si neustále podchlazují bederní partie, tělo si na tomto místě začne cíleně vytvářet zásoby tuku. A voila, muffinek je upečen!

Ta stejná dívčina s jiným střihem kalhot. Bokovky jsou zlo.

Prosím prosím, před odchodem z domu se vždy podívejte do zrcadla a požádejte někoho o zhodnocení. Děkuji. Konec hlášení.

2 komentáře:

  1. Zatím jsem se s podobným 'úkazem' ještě nesetkala, ale nějak vábně to na mě teda nepůsobí... Ty zásoby tuku v důsledku odhalování beder jsou pro mne novinkou, ale naštěstí nemám potřebu se takto odhalovat.
    Do zrcadla se sice moc často nedívám, ale myslím, že to se mnou tak 'hrozné' nebude xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to vidím snad všude. Taky mi vadí, jak všichni nosí kalhoty takovým způsobem, že jakmile si sednou nebo dřepnou, vystrčí na mě prdel.

      O těch zásobách tuku vyprávěla jedna doktorka a můj Muž mi později řekl, že si začíná všímat jak se štíhlým holkám u něj v práci tvoří špíček přesně tam.

      Vymazat