středa 29. května 2013

Myšlenky

Když tak projíždím různé blogy, přemýšlím, co lidi čtou, komentujou a co je vlastně na čtení blogů nejvíc přitahuje.
 
Někdy si zaškatulkuju, že na blog.cz chodí hlavně mladé (malé?) holky, většinou je to jejich první blog, je tam spousta pro ana blogů, takže by se dalo říct, že je to místo, kde se sdružují jednodušší lidé. Ale na druhou stranu jsou tam blogerky jako třeba hogreta a myší královna.  Vlastně jsem na obě narazila, když jsem hledala články o pro ana blozích. Obě slečny jsou mladé, zemřel jim otec, měly těžké dětství a přesto pozitivně myslí a podle toho píší i články, i když myší královna je trošku radikálnější a drsnější.
 
Na blogspotu jsou blogy hodně orientované na módu a kosmetiku, pak jsou tu taky knižní blogy a ano, najdou se i pro ana blogy, přiznám se, že mě to trochu překvapilo. Jednu dobu jsem si myslela, že na blogspotu jsou trochu vyspělejší pisatelky.
 
Jedna komentující mi napsala, že můj blog čte tak málo lidí, protože se neorientuji na jedno téma. Lidi chtějí vědět, na co je blog zaměřený a tak vědí, co od něj můžou očekávat. Ale co mám dělat. Nejsem kosmetický maniak, cvičím, protože mě to baví, ale nijak odborně se nezajímám o složení jídelníčku. Prostě se inspiruji u ostatních, kterých je hromada a já si nechci na nic hrát. Jsem člověk, co ví tak od každého trochu, nedokážu se zaměřit na jedno téma. Miluju knížky, ale přestože v nich ležím od malička, nedokážu napsat sáhodlouhou recenzi. Buď se mi líbí nebo nelíbí, najdu si tam oblíbenou pasáž, postavu. To samé mám s filmy.
 
Je zvláštní, že nejvíc čtenářů mají blogy s fotkami a jejich popiskami.
Koupila jsem si tohle, byla jsem v kavárně, tak vyfotím kafe, dortíka, svoje ruce s hodinkami a prstýnky, nalakovala jsem si nehty, vyfotím svoje nohy, boty, zase nohy...
A čtenářky jásají a chválí. Občas si připadám jak na mimibazaru, jen mi tu chybí jejich tleskánky. Hlavně spousta jich přiznává, že ani nečtou text a rovnou si prohlížejí fotky. A v komentářích pak pokládají otázky, na které by věděly odpověď, kdyby si ten text mezi obrázky přečetly. 
 
Občas si říkám, to opravdu píšu tak špatně? Sakra, kde mám aspoň jeden komentář? A pak si vzpomenu na pipky spisovatelky, které psaly na fanfiction.potterharry.net povídku na pokračování a na konci napsaly Pokračování bude až dostanu aspoň deset komentářů. Byly směšné a jejich čtenářky komentovaly způsobem: Nádherná kapča! Honem, honem další. A o takové bych, pravda, ani nestála.
 
Na závěr obrázky mimo téma.
 


 

5 komentářů:

  1. Ony jsou takové fotky komentovány nejvíce asi z toho důvodu, že lidí jsou moc zvědaví a takové typy fotek jsou svým způsobem branami do soukromých životů lidí, o které se zajímají.
    Kažpodádně jsem si všimla (a neber to, prosím, jako urážku), že jsi hodně zaujatá pro ana blogy. Vím, že jsi toho o nich napsala spousty, ale proč právě tyto holky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě kolikrát ty fotky přijdou nicneříkající, když si fotí kafe, dortík a co jako? Jaký na to můžeš mít názor? Můžeš akorát tak pochválit cukráře, že se mu povedl. :D

      Neřekla bych, že jsem toho o pro ana blozích napsala spoustu, ale prostě pořád nedokážu pochopit jejich myšlení, jako jo sice mi padají vlasy a nehty, ale pořád to stojí za to být dokonalá, to můžu obětovat, a měla jsem nutkavou potřebu se k tomu vyjádřit.

      Vymazat
    2. Ještě jsem se chtěla zeptat, proč jsi smazala svůj blog?

      Vymazat
    3. Je to trochu přichycené za vlasy, ale na druhou stranu se můžeš i inspirovat. Kupříkladu u fotojídelníčků etc. A pokud k takovému dortíku přidají i recept, proč ne. Dokud na to lidi budou létat jako můj bráška na ledničku, tak s tím asi nic neuděláme. I když je pravda, že ten koláček, kafíčko, hrnek a já nevím co všechno, mohlo mít pro dotyčného velký význam. Já si třeba taky fotila svůj úplně první banh cung (vietnamský rýžový koláč), který jsem dostala, každému fotku ukazovala a dmula se pýchou, jaké mám štěstí, že jsem ten skvost mohla vložit do úst.
      Já se tomu nedivím, sama stále na té 'dokonalosti' pracuji. Zkrátka lidé se snaží působit co nejlépe. Chytrý, pracovitý, daří se, ještě milý a nakonec krásně štíhlý, no úžasná kombinace...
      Objevilo se u mne několik problémů, které jsem vyřešila odříznutím od společnosti, což mi pomohlo, ale teď je mi toho trochu líto. Nový blog asi zakládat nebudu, bylo by to trochu zvláštní, ale ráda bych přispívala. Možná spíše vlastnila blog s někým, aby se nestalo, že není co přispívat. To se jednotlivci stává často, ale když jsou na to dva/dvě, tak to jde lépe a myslím, že jsou takové stránky i trochu oblíbenější pro pestrost tématu x)

      Vymazat
  2. Život je záhadou s mnoha otázkami, které vyžadují odpovědi, jakým problémům čelíte na Zemi?
    Opustil váš manžel nebo manželka váš život bez dobrého vysvětlení, které vás dělá zmateným a chcete je zpět ve svém životě? Dr. Ajayi je tím správným mužem, je to mocný kouzelný kouzelník požehnaný svými předky a uznávaný bohy jako jejich náustek na zemi, Dr. Ajayi mi pomůže zachránit můj rozbitý domov tím, že mi přivede zpět mého manžela svým mocným kouzlem . Já a můj manžel jsme byli odděleni 9 měsíců bez komunikace, ale díky kouzlu vrženému Dr. Ajayim je zpět a jsme zase jedna šťastná rodina. Pokud se potýkáte s jakýmikoli životními problémy a potřebujete rychlé řešení, obraťte se na kouzelníka Dr Ajayi. Viber nebo Whatsapp: +2347084887094 nebo e-mail: drajayi1990@gmail.com

    OdpovědětVymazat