čtvrtek 23. května 2013

Co mi dalo cvičení

Objevila jsem znovu radost z pohybu.

Začala jsem chodit s rovnými zády a hodně se mi zpevnily, a cvičení je dobrou prevencí proti jejich bolestem, zvlášť pokud celý den sedíte.

Zjistila jsem, že toho zvládnu víc než si myslím.

Zjistila jsem, že mám lepší fyzičku než můj Muž. :)

Naučila jsem se nová anglická slovíčka a zjistila, že anglicky něco pochytím.

Chci se zlepšovat, zkoušet nové cviky a posouvat své hranice. 



Objevuju zdravé potraviny jako avokádo (Teď jsem konečně zjistila, že zelené je nezralé a tvrdé. Aby bylo k jídlu a dobře se loupalo, musí mít skoro černou slupku), arašídové máslo, chia semínka a ovesná kaše je oblíbená jako snídaně i mými dětmi.

Také objevuji nádherné fotky.


 
Takže.
 
A já bych ještě přidala potravu pro duši.



Žádné komentáře:

Okomentovat